ALL GRADES PRIMARY - Monday 1st to Friday 5th June

1a ETAPA: 1+2+3 grades

Activitats conjuntes:
Repeteix en veu ALTA  el que sentiràs en els dos videos. 

1- family
2- jobs & prof. 
When I grow up, I want to be a...  Ara dibuixa i escriu al quadern que vols ésser de major . Mira la imatge per tenir un model, encara que ho pots fer com vulguis

email: catalina.rebassa@ceipdesantjordi.com

només x 2n primària

3- Digital book pages 53+58+59 https://www.go.richmonddigital.net/login
Fes les activitats. Hi ha videos, stickers, escriure...

Només x 3r primària 

3 - Story time (video) + book pages 46+47- Act. 5,6 in your notebook. Llegeix la story en veu ALTA i fes els ex.5 i 6 al quadern.  
         

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2a ETAPA: 4+5+6 grades


 GRADE 4 PRIMARY

* page 53 act. 1 - listen and repeat
* page 54+55 - listen to the story  + read out loud. Do act 5 in your notebook  Escolta. Llegeix en veu ALTA. Fes ex. 5 al quadern

2- Watch the video: Edpuzzle (quan el video s'atura has de contestar la pregunta que apareix a la dreta)

3 - Snappet: new activities 

Email: catalina.rebassa@ceipdesantjordi.com



GRADE 5 PRIMARY

* act 19, 22, 23 - listen&read-  escolta i llegeix en veu ALTA
* culture quiz (act. 20) in your notebook
* copy the dialogue and do the role play. - copia el diàleg entre na Rosa i el venedor i fes el role play amb algú de la teva família.

2 -  Watch this video: there is - there are

3 - Snappet: new activities

Email: catalina.rebassa@ceipdesantjordi.com


GRADE 6 PRIMARY

1 - Watch this video: going to - Ves llegint en veu alta, com si fos un karaoke 

2 - E-Book  https://www.macmillaneducationeverywhere.com/es/
* pages 64+65 - listen to act 1,2,3- només has d'escoltar
* page 68- act. 11- Listen + copy dialogue - Escolta el diàleg entre Ed i Becky, copia'l al quadern i després representa'l amb algú de la teva família.

 3 - Snappet: new activities

Email: catalina.rebassa@ceipdesantjordi.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada